Workshop fotografie


Is deze workshop iets voor jou? Je hebt een spiegelreflex of een systeemcamera en bent best creatief. Meer kennis over je camera zou fijn zijn. Zo veel knopjes, maar hij staat altijd op automatisch. Wil je nu wel eens weten hoe het zit? Dan is deze workshop echt iets voor jou! Tijdens deze dag leer je alles over ISO, diafragma en sluitertijd. Klinkt ingewikkeld? Dat is het niet.  Ik leer je net iets meer uit je camera te halen om fantastische foto's te maken.


Met een kleine groep enthousiastelingen (maximaal 8) ga ik één dag aan de slag. Ik leer de juiste instellingen te kiezen voor het nemen van je foto.


Ik leg je uit wat de termen ISO, sluitertijd en diafragma inhouden en hoe deze werken. Ik laat je zien hoe je deze kunt instellen op jouw camera. Ik leer je scherpe en goed belichte foto’s te maken. Ook vertel ik je meer over het maken van mooie composities.

Na een stuk theorie gaan we aan de slag! We gaan in Prinsenbeek op pad om met de nieuwe kennis foto’s te maken. Fotograferen is oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Je kunt alle vragen stellen die je hebt en ik kijk met je mee en help je keuzes te maken.



Workshop Basisfotografie in Prinsenbeek

Samenwerking tussen Sophie Bik Fotografie en Stimfotografie



Je krijgt alle informatie op papier zodat je geen tijd kwijt bent aan het opschrijven. Ik voeg je toe aan de besloten facebook groep zodat je de genomen foto's kunt delen en feedback kunt geven of krijgen op de geplaatste foto's.


Onze workshop Basisfotografie in Prinsenbeek is bedoeld voor iedereen met een spiegelreflexcamera of een systeemcamera. Iedereen die méér wil dan fotograferen op de automatische stand. Ik beloof je een gezellige, leerzame en inspirerende dag. Als je naar huis gaat, weet je hoe je fantastische foto’s maakt.


Cursusdatum:


Zondag 3 november 2019 11.00 - 16.00 uur. Nog 2 plaatsen!

Zondag 2 februari 2020 11.00 - 16.00 uur Nog 3 plaatsen!

Kosten €79,00 Inclusief koffie/thee en een lekkere lunch.


Programma workshop basisfotografie


• 10.30-11.00 uur     Inloop, warm welkom met koffie, thee & lekkers
• 11.00-12.30 uur     Theoriegedeelte
• 12.30-13.00 uur     Lekkere lunch
• 13.00-13.15 uur     Vertrek naar een locatie in de buurt van Prinsenbeek
• 13.15-16.00 uur     Oefenen met je camera


Meld je aan door een appje of belletje (06 24 99 65 25). Je kunt ook een mail sturen (sophie@sophiebik.nl of info@stimfotografie.nl). Wil je een datum in overleg, met een groep bekenden? Dat is ook mogelijk vanaf 4 personen.


Vogelbos 18

4841 EP  PRINSENBEEK  (Breda)

+31 6 24749209


www.stimfotografie.nl          |          KvK 56964285         |          Privacyverklaring        |            Leveringsvoorwaarden

Copyright @ All Rights Reserved   -   website iTien.nl